Tarsoly Tarsoly hírek, közlemények Galéria Elérhetőségek Archívum Hírlevél Tarsolyba gyűjtött Unió

Keresni azt, ami összeköt, megérteni azt, ami elválaszt.

A gánti tábor

Csütörtökön délután megérkeztünk a német nemzetiségű kisközségbe, Gántra. Aznap lepakoltunk, és máris indultunk túrázni. Útközben próbáltunk egymással megismerkedni,ami sikerült is. Elérkeztünk egy barlangba,bementünk zseblámpával, és Péter tanár úr sok érdekes dolgot mondott róla. Aztán bátorság próbaként a bátrabbak lámpa nélkül mehettek ki. Gipszet is találtunk a Vértes hegységben . Másnap is barlangba mentünk, de itt már felszerelés is kellet:fejvédő, lámpa. Nagyon ijesztőnek tűnt, mert kis réseken kellett átbújni, de végül nem bántuk meg. Lent a föld alatt szép köveket láthattunk, amikből vittünk is haza emlékül. Csúsztunk,másztunk és agyagos lett minden ruhánk, de senki sem bánta. Este a tábor lakók születésnapom alkalmából felköszöntöttek, ami nagy örömmel töltött el.

Szombaton egy nagyon hosszú túra következett, kb 24 km-t gyalogoltunk ami sok volt, de megérte, ugyanis láthattuk, hogyan készítik a vázákat,tányérokat agyagból. És ezeket mi is kipróbálhattuk, majd bementünk egy múzeumba, ahol régi dolgokat láttunk pl: régi konyhai eszközöket, babakocsit stb. Fagyizni is elmentünk, ahol a Triász nevű díjnyertes fagyit kóstolhattuk meg. A visszafele út volt a legnehezebb. Sokszor eltévedtünk, nagyon fáradt és nyűgös volt mindenki. Viszont sokat beszélhettünk, és viccelődhettünk egymással útközben, és sok érdekes növénnyel, és bogarakkal találkozhattunk. Éppen ezért volt ez a hosszú túra sokunknak a legjobb élménye. Utolsó nap nem mentünk sehová. A tábor alatt készült képeket néztük meg, és feladatokat oldottunk meg. Persze senki nem akart haza menni, mert annyira jól éreztük magunkat. Hatalmas élmény volt ez a tábor mindannyiunk számára, és megérte eljönni.